Feb 14, 2012

SENARAI PELAJAR GROUP B


SENARAI PELAJAR GROUP B

Berikut adalah senarai nama 39 orang pelajar Group B.

Assignment/Homework No. 1, semua pelajar hendaklah memberikan no. HP dan alamat email kepada Ketua Kelas. Dengan menggunakan format yang disertakan, Ketua Kelas hendaklah mengumpulkan semua no. HP dan alamat email ini dan kemudiannya emailkan kepada saya.

Semua pelajar juga dikehendaki emailkan kepada saya gambar portrait sendiri seeloknya bersaiz passport. Gambar yang diambil menggunakan HP juga diterima. Gambar hendaklah bersaiz kurang 200KB dan namakan file dengan nama dan no. matriks sendiri.

Emailkan kepada saya ke lukmanw@uum.edu.my sebelum kelas kedua bermula.

SENARAI PELAJAR GROUP B


1. Wan Mohd Shahrulnizam 111893
2. Mohamed Ahmed Yusuf 195128
3. Nur Shajirah Binti Md Fouzi 195984
4. Nur Liyana Binti Muhamad 195997
5. Nur Farah Binti Amir 196082
6. Noorliana Binti Harun 196111
7. Mohd Firdaus Bin Osman 196297
8. Muhammad Aizat Bin Md Sin 196578
9. Azira Binti Daud 196694
10. Nur Shamira Binti Aziz 196709
11. Mohd Syazwan Bin Mohamed Safian 196739
12. Noor Faherni Binti Jamel 197032
13. Lee Wen Yean 197255
14. Mohd Burhanuddin Bin Ibrahim 197271
15. Nur Zawani Binti Ibrahim 197275
16. Noornazura Binti Md Udin 197390
17. Mohamad Redzuan Bin Roslan 197630
18. Noor Fazlita Binti Abdul Rahman 197644
19. Norzuraini Binti Zakaria 197686
20. Nur Hasnini Binti Ibrahim 197738
21. Jegatish A/l Kaniapan 197818
22. Nor Jamalia Binti Mangsor 201041
23. Nursyuhada Binti Ngah 201077
24. Chow Yan Yun 205741
25. Ang Chin Wah 206009
26. Wong Kah Hoe 206726
27. Wong Swee May 206763
28. K'ng Hui Jun 206856
29. Chong Yin Shin 206877
30. Nur Amalieni Binti Abu Kasim 207367
31. Siti Shazwani Binti Mohd Shamsuri 207384
32. Umi Nazihah Bte Mohamed Misleh 207411
33. Nur Hazwani Binti Abdul Aziz 207438
34. Noorazita Binti Md Noor 207484
35. Afifah Binti Atan 207502
36. Tiani Nur Amirah Binti Hassan 207544
37. Nur Khuzairin Binti Umar 208587
38. Nuraini Binti Ibrahim 208639
39. Tuan Rosmazela Binti Tuan Man 208644

0 comments:

Post a Comment